{May in review}Besplatan kalendar za Jun i cover za facebook

Trajao je i trajaoo... imala sam osećaj da mu nikad neće doći kraj. Ova kiša na kraju je sve jos nekako dodatno usporila.
Maj ću pamtiti po Temišvaru....prvim trešnjama.. Po svom crvenom kišobranu sa kojim sam se družila gotovo svaki dan.

Neki od postova iz prošlog meseca: 
*{klik na sliku odvešće vas na blog post}


Muzika koju sam slušala ovaj mesec ♩♪♫♬:
Što se tiče muzike, nisam bila mnogo kreativna ovih dana. Kod mene se zna, kada pada kiša na slušalicama svira Haustor, Rundek ili Radiohead.
Otvori prozor i pogledaj ulice kako sjaje.... Još jedna noć...Još jedan ton..."

Novi divni blogovi :
*  The Secret Life of a Bee - Divan , divan , divan. Verovatno sve sto bih jednog dana volela moj blog da bude. 
* The Deer Circus 

Pored toga što sam vam kao i na kraju svakog meseca spremila besplatni kalendar, ovog puta dodala sam i malo iznenadjenje.( inspirisana sličnom idejom simpatične Iv sa bloga Slurp O Rama & Cutensils ) ... Ovu damu, sa tufnama, dobijate i u preciznoj veličini cover slike (ili zaglavlja) za vaš facebook.:) Kako vam se svidja?

*Cover možete skinuti OVDE

*Kalendar možete skinuti OVDE
(google reader is going away. follow me on bloglovin' to stay updated!)
*ukoliko koristite ilustraciju na internetu, molim vas da u opisu slike ostavite link ka mom blogu ili mojoj facebook stranici*

Labels: ,