Recept za domaci sladoled od jagoda {brz}


Ćao! Ja sam Sonja i zavisnik sam od sladoleda :)
Volim ih svakakve.Voćne, čokoladne...ali nekako najvise one koji nastaju u našoj kuhinji.
Juče me je mama obradovala novim receptom za "homemade" sladoled. Probale smo ga i ostale oduševljene. Jako brzo se pravi...i jos brže pojede :)
Evo ga i recept za vas:


Sastojci:
* 100ml jagoda
 * 100ml pavlake za šlag
 * 4 kašike kisele pavlake 
* 2 kašike sećera u prahu
* kašičica arome vanile

Priprema:
    U blender stavite jagode i izmiksati ih. Umutiti šlag, dodati dve kašike šećera u prahu, aromu i 4 kašike kisele pavlake. Izmućene jagode i sve ostale sastojke zajedno pomešati. Smešu staviti u posudice, pa u zamrzivač na hladjenje :)

(google reader is going away. follow me on bloglovin' to stay updated!)

Labels: ,