March in review

Jos jedan dan i gotovo.
Nemam osecaj da je vec kraj marta. Jos uvek pronalazim tragove snega napolju i zaista mi nista nije jasno. Kako to da je prolece a ja i dalje nosim debeli zimski sal? Bilo kako bilo, bio je ovo pomalo tmuran mesec i drago mi je da je konacno gotov.

Evo i nekoliko mojih omiljenih postova u ovom mesecu:
FreeLensing tehnika fotografisanja
30 kratkih saveta kako do bolje fotografije
 jedan od mojih najcitanijih postova do sad :)
RainyMood
8 Mart -inspirisana crvenom bojom
Ona zove prolece

Muzika koju sam slusala ovaj mesec ♩♪♫♬ :
Stray Dogg - Disappear
* David Bowie - The Stars
* Daughter - Still
* Florence and the machine - Girl with one eye
* Radiohead - Fake plastic trees
Bile su na ripitu.
Imam tu cudnu naviku, da slusam neke pesme koje mi se u momentu svide gotovo milion puta iznova i iznova,sve dok mi se ne smuce. 
Ipak, neke od ovih mi nikad nece dosaditi.


Filmovi koje sam pogledala:
* Never Let Me Go ( trailer pogledajte na sl linku ). - Prosto obozavam ovaj film i toplo ga preporucujem svima. Vredi svih 103 min koliko traje :)
The Dark Knight Rises - Ne znam ni sama kako sam se naterala da ga pogledam.:) Susta suprotnost od prethodnog, ali mi se ipak svidja. :) (pls don't judge me :D )


Novi diivni blogovi koje sam pronasla:
*TheFlyBird- Slatka devojka i njen divan decko putuju svetom i dele sa nama divne fotografije. 
*Red Brick Lipstick- Neka verzija fashion bloga, sa uzasno simpaticnom devojkom koja ga vodi. :)
*EmmyLinnea - Fotgrafije

Bio je ovo najuspesniji mesec za moj blog, do sad. Nikad vise pregleda i pozitivnih komentara:)
Docekujem sl mesec sa puno planova i ideja. 
A sve sto trazim od njega je malo vise sunca i slobodnog vremena. 
Zelim da konacno slikam cvece.. leprsave haljine. Malo vise osmeha..malo manje kisobrana. 

Za kraj sam vam spremila kao i svaki mesec "free printable" kalendar, bas kao i na kraju proslog meseca (njega mozete naci ovde). Bice mi drago ako vam se svidi :) LINK ZA DOWNLOAD

Do sl posta.
xoxox

Pratite me na
Facebook-u / Bloglovinu / Twitteru

Labels: , ,