septembar review {Free calendar,FbCover and Illustration}


Kako da počnem priču o ovom mesecu?
Kada bih morala da ga opisem jednom rečju, verovatno bi to bila reč- Naporan, sa dodatnim opisom- Užasno naporan..
Pun srecnih ali i onih groznih momenata. Razapeta izmedju fakulteta, posla i ogormne zelje da radim nešto za svoju dušu. Blog je iz tih razloga malo zapostavljen, ali u toj celoj frci imala sam vremena da osmislim mnogo novih ideja vezano za njega. Tako da se radujem što se celoj ludnici uskoro bliži kraj..pa će i moje ideje konačno da predju u realizaciju :) 

Omiljena muzika ovog meseca:                                                      
-Ellie Goulding-Wish I Stayed 
-Keiko Lynn
-The National-I need my girl

Omiljeni, novi blogovi:
 -Olivia Rae James
-Keiko Lynn
-Red Poppy Stories

Skupila sam par slobodnih dana i uspela da odradim ilustraciju za oktobarski kalendar.(Objavljujem je malo ranije jer sam bila užasno nestrpljiva da vam je pokažem) Ovu plavušicu smo nazvali Suzi, bavi se krativnim poslom i mnogo voli cvetne printove. Šapnula mi je još, da ni ona ne voli septembar i da joj je mnogo drago što se našla na mom kalendaru za mesec koji sledi posle njega. 
Kako se vama svidja?
Kao i uvek tu su Fb cover i kalendar. 


 Link za download FbCovera je { Ovde 
Link za download kalendara je { Ovde }
Link za download same ilustracije je { Ovde }


Bilo bi lepo da ukoliko korisitite ilustracije, ostavite link ka mom blogu ili Fbstranici u opisu slike. Dozvoljeno ih je koristi samo u lične svrhe. 

Labels: