Pekmez od kajsija & nalepnice za tegle

Pekmez je sladak pa zaslužuje jos sladje pakovanje.

Mamin pekmez od kajsija i ja u akciji.
Nalepnica, mašnica...i izgledale su preslatko.
Zašto da izgledaju tmurno i dosadno... kad mogu ovako? Pored toga što volim njihov izgled posle, meni je prava uživancija ovo da radim. Uživala sam juče i evo kako sad izgledaju. :)

Napravila sam nalepnice i za vas. Za sve one koji vole da ukrašavate teglice.:) Svako moze da ih skine, besplatno, i odštampa. (link je ispod)


Spremila sam vam neke roze, neke tirkizne...ovaj put tufnica nema :(
LINK - slobodno downloadujte pdf fajl i štampajte na
samolpljivom ili običnom papiru. I tjt :)
Ukoliko šerujete sa prijateljima, bilo bi fino da ostavite link ka mom blogu. :)
*Male stvari čine zivot*
Do sl. posta,
xoxox

Labels: ,