Sta je u mojoj "foto" torbi? {kada radim..ja ovako..}

9h ujutru.
To je moje vreme.
Ustajem iz najudobnijeg kreveta na svetu..i nije mi žao. Danas je dan za fotografisanje.
Ispijam kafu ( i da još uvek pijem onu sa puno mleka ), pozdravljam ukućane, uzimam aparat, ranac i još jednu torbu. Spremna sam.
...uvek odlazim sa mišlju da sam nesto zaboravila...
Na nogama su one. Moje najšarenije i najudobnije patike. Savršene kad radim.
Kada ste fotograf obično volite da budete neprimetni. U slučaju da vam uoče kameru, gledaće vas mrko..pogledom kojim vam govore da ste vi krivac za sve fotografije na kojima nisu ispali lepo. Zato tu nastupaju ove šarene lepotice, ljudi gledaju u njih i smeše se.
Kosu vezujem visoko.
Da li sam jedina osoba koja se bavi ovim poslom i koja je neke savršene fotke upropastila pramenovima kose koji su slučajno uleteli u kadar?
Kosa je ukroćena ovog jutra. Ljudi smo. Učimo na svojim greškama.
Udobno ali lepo. 
Na tigriće da izgledam opasno.
Moja omiljena Choies košulja.
Prva torba:
U prvu torbu ( onu većini manje znimljivu) sam ubacila dva aparata (3.)
Ništa bez mog omiljenog 50mm objektiva i još jednog, nešto manje zanimljivog.(2.)
Sa sobom nosim i mali notes (1.) u kojem sam prethodno zabeležila ideje. (spolja ne izgleda zanimljivo... unutar njega mali carstvo ideja)
Nigde bez rezervne baterije, daljenskog (ukoliko želim i ja da se nadjem na slikama he!), i jedne ili još mnogo rezervne memorije. (4,5,6)
(7.) Moje tufnasto cudo je uvek tu naravno. Na njemu muzika, a ovo je bila plejslista tog jutra. link

Druga torba:

Crveni karmin i šareni nokti...da se osećam damski.
Ukrasi za kosu...
i omiljeni analogni aparat...su stvari koje su uvek sa mnom kada radim.

Kada se snimanje završi, onda idu dani provedeni uz računar i istu onu muziku sa telefona. I ovaj deo fotografije volim i podjednako uživam u njemu.
Obožavam ovaj "posao" !!!


Labels: ,