{Q&A} About me


Još malo i opet sam redovna na blogu i opet sa aparatom u rukama. Do tad... Odgovori :)

1. Ko si ti? Odakle si? Šta studiraš?..i tako ta pitanja :)
Zovem se Sonja, imam punuuu 21 godinu. Živim u lepom Novom Sadu i studiram grafički dizajn na FTN-u.

2. Da li imaš neki hobi pored bloga?
Ne bih ih ja baš nazvala hobijima, ali da ima milion stvari koje rado radim u slobodno vreme osim bloga i fotografije.

3. Koji fotoaparat koristiš?
Od nedavno Nikon D90 i 50mm objektiv 1.8 (koliko samo volim ovaj objektiv). Pre toga, većina slika na blogu je slikana Nikonom d60 i kit objektivom.

4. Kako obradjuješ slike?
Cela "magija" odvija se u Photoshop-u CS6. I sve što ja zaista radim sa svojim fotografijama je podešavanje kontrasta i boja uz pomoć opcije "curves". Ništa komplikovano, samo malo vežbe :)

5.Ko slika tebe kada si ti na fotkama?
Uglavnom sama uz pomoć stativa,daljenskog ili tajmera :). Nekada mi pomogne sestra, B. ili neko od porodice i prijatelja :) I mnogooo sam im zahvalan na tome.

6.Da li radiš kao fotograf ili je to samo hobi?
Da radim! I vrlo rado se odazivam pozivima ljudi. Ništa lepše nego spojiti hobi i posao. 

7.Na koji način izaberes slike za post?
Trudim se uvek da se sve slike uklope u nekakvu priču. Ideje za blog postove/fotografije dolaze baš baš spontano.

8.Omiljeni blogovi?
Ima ih stvarno puno, ali oni NAJ su - Ljupkina bajka na GuerrillaGirl; Fotografije Annette Pehrsson sa bloga Annete; Simpatična Olivia sa bloga What Olivia Did.; Uvek zanimljiva Ivana sa Slurp-O-Rama and Cutensils bloga; I omiljeni food blog, Nevena i njen Hleb i Lale blog. :)

9.Čega se najviše plašiš?
Zlih ljudi i zmija; 

10. Pet reči koje te opisuju?
Tiha; Kreatvina; Optimista; Šarena; Sanjar;



Želim vam lep početak leta! 
Do sl posta

xoxoxo

(google reader is going away. follow me on bloglovin' to stay updated!)

Labels: