Crvena priča

Nisam je volela.
Da li ste vi čuli moju priču o velikoj, perjanoj, crvenoj zimskoj jakni?
Ne sećam se tačno koliko godina sam imala, znam samo da su te zime totalni modni hit u gradu bile one velike (čitaj: ogromne) CRVENE jakne. I znate kako deci nije bitno sta oblače i kako izgledaju? E pa i ja sam bila jedna od takve dece..sve dok se nisu pojavila ta perjana čuda.
To će verovatno ostati najtopliji komad odeće koji sam ikada imala. Mame su bile sigurne da će im deca ostati zdrava, a mi nismo bili baš najsrećniji sa činjenicom da hodamo naokolo izgledajući kao veliki crveni baloni.
I svi ljudi u njima su mi ličili na male, pufnaste eskime ili nekakve loptice. Nosila ju je i moja sestra, drugarica i njena i moja mama...pa sve zajedno tako onda krenemo u šetnju....(zamišljate prizor?)
Obožavam ovu boju. Obožavam i svo cveće ove nijanse.Volim i čuvenu šoljicu za kafu te boje.. Čak se i moje omiljeno voće crveni...
..ali verujte mi da nikad posle ove jakne nisam imala ni jedan komad garderobe crvene boje.

Labels: ,