Sunday favorites No.5

1.Lomography Camera 2.Hat 3.Kinfolk Magazine
4.Blue bicycle 5.Owl Mug 6.Dress
7.Velvet Sofa 8.Pencil Sharpener

Dok sam sastavljala kolaž za ovonedeljni "sunday favorites", nisam mogla da ne primeti koliko se moj ukus promenio tokom godina.
U srednjoj školi sam bila jedna od one dece koja je sedela u klupi sa glasno pojačanom muzikom u usima, obučena u crne majice na kojima su bila ispisana imena omiljenih rock bendova. Sećam se da sam jednom došla kuci i predložila roditeljima da farbamo moju sobu u crno. (tad užasno besna što su me složno odbili... danas veoma zahvalna :D )
Uh koliko mi je drago što je ta faza prošla.
I dalje glasno pevam Pistolse i verno čuvam sve bend majice....ali sve je to nekako lepše sad, dok sedim u sobi tirkiznih zidova.. na krevetu sa cvetno rozom posteljinom.:)

U listi omiljenih, ove nedelje se našao i divni Kinfolk magazin. Ko nije čuo za njih neka obavezno skokne na sajt (link). Cena magazina je pristojna, ali kad se u to uključi postarina za nasu zemlju (koja je skuplja i od samog magazina) onda nekako uvek odustanem od kupovine i nastavim da pregledam slike koje su dostupne na netu. Šteta :/

Želim vam lep početak nedelje,
xoxox


Follow on Bloglovin

Labels: