April in Review


Mene maj podseca na cvece i slatke mirise...tome se radujem.
Na kraju proslog meseca kukala sam vam o tome kako i dalje pada sneg, a danas kukam zbog temperatura koje vise nekako lice na jul. 
Sve u svemu meni je ovo bio divan mesec. Dobila sam novi fotoaparat ( kojim sam i dalje facinirana ), provodila sam mnogo vise vremena sa ljudima koje volim. Pronasla sam mnogo "nove", divne muzike. Pocela sam da ucim da snimama i pravim kratke video zapise koje mozda uskoro podelim sa vama :)
....


Muzika koju sam slusala ovaj mesec ♩♪♫♬:
*Boy - Drive Darling
*Cimet - Consecration
*CoCo - Lemonade
*Marble Sounds - The time to sleep
*The Smiths - The charming man

Filmovi koje sam pogledala:
*Stoker - Ne znam za vas ali ja prosto obozavam filmove Čan-vuk Parka. Nisam odolela da pogledam i nisam zazalila :)
*Scary movie 5
*Helvetica - U pocetku je bio "domaci zadatak" za fax,a na kraju sam ostala odusevljena filmom. Dokumentarac o tipografiji i grafickom dizajnu. Svima koji su u ovim vodama, preporucujem obavezno da pogledaju :)

Novi divni blogovi koje sam pronasla:
*Fancy Pants - Amy, po zanimanju fotograf, vodi ovaj fashion blog koji morate pogledati.
*Indiejane - Svastara svega i svacega, sa naravno predivni fotografijama :)

Na kraju, zelim sa vama da podelim novi kalendar za maj. Meni mozda i jedan od mojih omiljenijih.
Ko zeli da ga downloaduje, moze to uciniti na sl. linku ( link za download ).:)
Zanimaju me i vasi utisci i kako je vama prosao ovaj mesec. :)
Lepo se provedite sutra.
xoxox

Labels: ,