20 besplatnih fontova / 20 free fonts download



Links for download:
1.StMarie 2.PeaEllieeBellie 3.Courier 4.Airplane
5.FreestyleScript 6.Bready 7.Walkway 8.ScribbleBox 9.PeachSundress
10.Tonight'sTheNight 11.Neou 12.Bauhaus 13.Alberto 14.Czaristite
15.BlessedDay 16.Blanch 17.Limousiness 18.SkinnyJeans 19.Matilde 20.Chitown

      
Opet sneg. 
Ne podnosim sneg u februaru, a ni moj fotoaparat.
 Rešila sam da danas ostanem u kući i spremila sam vam ovaj post u mojoj novoj rubrici design :)

Od kada sam počela da pišem blog i ozbiljnije da se bavim dizajnom i fotografijom, večito sam bila u potrazi sa savršenim fontom ( i mislim da ću tu potragu jos dugo voditi. :D ). Pretrazila sam gomilu sajtova, blogova i skupila svoju kolekciju omiljenih. :)
Ovo su samo 20 nekih za koje sam mislila da bi vam bili zanimljivi.
Ostavljam vam linkove sa kojih možete da ih skinete besplatno. Iskoristite ih za svoje blogove, fotografije ili za nešto sasvim drugo :)
Nadam se da će vam koristit.
Pišite utiske i da li vam se svidjaju ovakvi postovi. :)

find me on:
Facebook - Instagram

Labels: