Free wallpapers for iphone4


            

     
1. Owl(link)  2.Sweet(link)
3.Photography(link) 4.TheBeatles(link)

Nesto drugačiji post danas.


Nisam sigurna da li sam vam ikada pisala da sam student grafičkog dizajna, i da mi je pored fotografije, dizajn jedan od glavnih hobija (u budućnosti i posao :) )?!
Bilo kako bilo, rešila sam da sa vama podelim wallpapers-e, za sve one koji poseduju iphone, koje sam sama pravila. Zašto bas ove?

Zato sto volim boje, slatkiše, fotografiju i dobru muziku.

Ispod slika su linkovi preko kojih možete da ih download-ujete.
Nadam se da će vam koristiti :)

Da ne zaboravim, hvala vam na puno divnih komentara u prošlom postu, pogotovo Milici koja je podelila moj blog sa vama. :)

Srećan Božić svima koji ga danas slave. Lepo provedite veče.
XOXO
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I'm not sure if I ever wrote here, that I am a student of graphic design and that design is one of my major hobbies.
Anyway, I thought I'd share some wallpapers with you, for those who own an iPhone. I made them by myself. :)
Why I chose this?
Because I love colors, sweets, photography and good music.

Beneath the pictures are links through which you can download them.
I hope you will find it useful.

Labels: , ,